آجر نما نسوز آنتیک دستی / آجر نما نسوز

نقد و بررسی ،  مشخصات ، خرید و قیمت آجر نما نسوز آنتیک دستی

آجر نما نسوز آنتیک دستی برای یادآوری حال و هوای قدیم در ساخت و ساز استفاده می شود. در واقع آجر آنتیک حس و حال نوستالژیک را برای ما زنده می کند . یکی از دلایل تولید این آجرها به صورت دستی همین موضوع می باشد . آجر آنتیک به صورت پرس نباید تولید شود ، درست مانند روش تهیه آجر خشت دستی . آجرهای آنتیک معمولا سطح زبری دارند . این آجرها می توانند از جنس آجر نما نسوز یا آجر شیل و رس باشند . آجرهای آنتیک زیر مجموعه آجر دکوراتیو داخلی محسوب می شوند .

طراحی نما با آجر نما آنتیک

آجر نما آنتیک در دکوراسیون داخلی و نمای داخلی منازل ، هتل ها ، دفتاتر اداری ، همچنین برای پشت تلویزیون ال سی دی و شومینه نیز کاربرد دارد . برای ایجاد جذابیت در نمای آجر آنتیک می توانید از پودرهای بندکشی رنگی و یا متناسب با آجر نما استفاده کنید . آجر نما آنتیک دستی دارای تنوع رنگی متفاوتی است . از این رو دست شما را برای انتخاب و خرید آجر آنتیک باز می گذارد . آجرهای آنتیک پازلی چیدمان بسیار زیبایی به جاهای مختلف خانه می دهد . این آجرها را می توانید به صورت رندوم هم بکار ببرید که سبک زیبایی بوجود می آورد .

ابعاد آجر آنتیک دستی

آجرهای آنتیک اغلب در ابعاد کوچک تولید می شوند . چون در فرایند تولید دچار شکستگی می شوند . برای مثال در سایز 20×7 ، 20×5 و 10×10 قابل تولید و استفاده هستند . این آجر به روش های مختلفی قابل اجرا و چیدمان است که در این جا به چند مورد آن اشاره می کنیم :

روش خشکه چینی
روش تو و بیرون (در این روش یک آجر تو و یکی بیرون قرار داده می شود که حالت سایه روشن ایجاد می کند).
روش بندکشی(در بالا توضیح داده شده و باتوجه به رنگ دلخواه میتوانید بندکشی را بین آجرها انجام دهید).

قیمت آجر آنتیک نسوز

فروش آجر نما آنتیک سال های زیادی است که در اصفهان و دیگر شهرهای کشور آغاز شده است .  آجر آنتیک دستی برای نمای داخلی استقبال خوبی شده است . برای آگاهی از قیمت آجر نسوز آنتیک اصفهان با شماره تماس دفتر و یا شماره موبایل 09131171131 تماس حاصل فرمایید . همکاران ما در آجر اصفهان آماده ارائه هر گونه خدمات و پاسخ گویی به سوالات شما در زمینه خرید آجرهای آنتیک هستند .
 

محصولات مرتبط با آجر نما نسوز آنتیک دستی

IMG-20220205-WA0057

آجر نما نسوز طوسی آنتیک

آجر نما لعابدار فیروزه ای سری LFG

آجر نما لعابدار سبز

آجر نما نسوز دستی انگلیسی پرتقالی

آجر لفتون عراقی

%>