آجر نما نسوز شاموتی روشن TG / آجر نما نسوز شاموتی - Shamot Brick

نقد و بررسی ، مشخصات ، خرید و قیمت آجر نما نسوز شاموتی روشن TG

آجر نما نسوز شاموتی روشن TG از ماده پایه و اصلی خاک رس تشکیل شده است . این ماده در دمای 1200 تا 1500 درجه سانتی گراد درئن کوره پخته می شود . آجر نما نسوز شاموتی را می توان به عنوان محبوب ترین محصولات آجر نسوز نیز معرفی کرد . این آجر نسوز با رنگ روشنی که دارد نمایی زیبا و چشم نواز را برای شما به ارمغان می آورد .

آجر نسوز شاموتی در طیف رنگی رنگ زرد کم رنگ و روشن یا آجر نمای رنگ روشن می باشد که یکی از پر طرفدارترین آجرهای رنگ روشن می باشد . آجر شاموتی با دانه های مشکی رنگ (ذرات اکسید آهن) برای انواع نماهای ساختمان ها و آپارتمان ها استفاده می شوند .  آجر نما نسوز شاموتی نمای ساختمان نباید دارای لبه های لب پر باشد . رنگ آجر نما شاموتی باید بصورت یکنواخت باشد و رنگ داخل و بیرون آجر یکسان باشد . جذب آب این آجر بسیار ناچیز می باشد و دلیل آن پرس با فشار بالا آن در مرحله تولید می باشد .

قیمت آجر نما نسوز شاموتی

در بین آجرهای نسوز ، آجر اصفهان پر فروش ترین رنگ های آجر نسوز شامل آجر نسوز قرمز و آجر نسوز قهوه ای است . اما تنوع رنگ در آجرهای نسوز از رنگ مشکی تا سفید قابل تغییر می باشد . حتی وجود رنگ های زنده و به رنگ طبیعت هم در آجر های نسوز به چشم می خورد که باعث می شود نمایی منحصر به فرد ایجاد شود . آجر نسوز نما شاموتی نیز یکی از محصولات پر طرفدار است . قیمت آجر نسوز نما شاموتی نسبت به سایر آجرها بالاتر بوده و دلیل آن هم بالا بودن قیمت خاک نسوز است . البته قیمت خاک نسوز هم به دلیل مشکل بودن تولید آن بالا می باشد .

محصولات مرتبط با آجر نما نسوز شاموتی روشن TG

آجر لفتون چهار طرف نما قرمز 10 سوراخ

آجر اصفهان

آجر نما زرد کد GH005

آجر سفال تیغه 15 فوم دار سری FG - Clay Blocks

آجر نما نسوز طوسی کد ۲

آجر 10 سوراخ لبه پخ - آجر لفتون لبه گرد

%>